Zwroty i reklamacje
Wszystkie przedmioty są przed spakowaniem do wysyłki sprawdzane.
Gdyby jednak trafiła się jakaś ukryta wada fabryczna i chcieliby Państwo zareklamować produkt prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami telefonu +48 795 244 917 oraz +48 577 757 706.
Paczkę z reklamowanym przedmiotem należy odesłać przesyłką kurierską na adres:
Dovera SP z O.O.
Okszowska 39
22-100 Chelm
Z dopiskiem „REKLAMACJA”.
Do paczki należy dołączyć opis czego dotyczy reklamacja z czytelnym podpisem i dowód zakupu.
Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem, nie będą odbierane.
-
Reklamacji nie podlegają różnice kolorystyczne wynikające z indywidualnych ustawień monitora. Dokładamy wszelkich starań, aby kolory przedmiotów prezentowanych na naszych aukcjach były jak najbardziej zgodne z rzeczywistością.
-
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku zużycia, nieprawidłowego użytkowania lub konserwacji (rozprucia, odbarwienia np. prane z inną farbującą tkaniną, prane w zbyt wysokiej temperaturze).
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostaje wymieniony na nowy na nasz koszt.
W przypadku braku możliwości wymiany zostają zwrócone pieniądze za towar.
Zwrot towaru w sklepie internetowym lub kupionego poza lokalem firmy:
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów za towar. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.